Bellaaaasblogg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Isabella Nordquist - 31 oktober 2012 22:18

Här kommer det 3 saker ni kanske förhoppningsvis inte visste om tiffy:


1: Hon kan vara en riktig surtant i hagen mot dom andra hästarna...


2: Hon är världens mysigaste häst att hålla på med,hon somnar så fort man börjar klappa eller borsta henne. Gulle


3: Hon har väldigt svårt att hålla "hullet" på vintern/hösten,så vi får nästan trycka i henne mat  


 

Av Isabella Nordquist - 31 oktober 2012 21:33

   Hej!Har kollat på tv typ hela kvällen och packat pytte lite,jag packar mer imorrn. Har rensat min plånbok på gamla kvitton och hittade lite rabatter så dom ska användas imorrn. Ska till stockholm och shoppa:)


Åker såklart till hööks oxå så jag ska köpa benskydd, nya vita ridbyxor och några bättre paddar.

IMORRN:


*släpper ut hästarna

*mockar

*åker till stockholm

*packar tiffys saker

*packar mina saker

*leda hästarna.




Av Isabella Nordquist - 31 oktober 2012 16:00

Hej!
Ska till farmor snart,hon fyller år idag:)

Hästarna var jätteduktiga,preben hoppade jag några språng och övade på att få han taggad!
Tiffy joggade jag runt på mest och lite få ökningar:)
Vi handlar present till henne så måste sluta
Bye

Spöket från Boda booo!

Av Isabella Nordquist - 31 oktober 2012 00:11

Kom på att jag har namnsdag idag,farmor o morfar grattade mig:D Hehe familjen kommer inte ihåg. jag visste inte det heller! 

Imorrn är det fullt upp så jag måste sova nu,försökte fixa med designen och då försvann den jag hade förut men ska fösöka fixa det imorrn:D natti natti nu.                

Av Isabella Nordquist - 30 oktober 2012 21:02

Nu var det längesen,har haft fullt upp med boda och så funkade inte datorn och allt men tänkte ta det lite kort om vad som hänt.


Igår åkte jag till boda med 7 andra tjejer och vi hade sjukt roligt!!! Det var spöken på översta våningen som gick runt där i mörkret,jag gick upp men när dom var 20 m ifrån mig så skrek jag o sprang iväg;)haha. dom var riktigt läskiga!


Sen inatt sov jag hos filippa och vi tog en sovmorgon och gick sen och åt på kvarnen. Så skjutsade hennes mormor hem mig så jag kunde fixa med gullisarna.


Preben red jag på banan och han var jäääättefin. Jag var mjuk o rörlig men endå stadig i handen och han trivs,pigg var han oxå:D

Tiffy longerades. Gick bra!


Igår red jag ut på preben och vi mötte en enorm älg,Jag vart nog räddare än preben.



Imorrn ska jag upp tidigt och åka med hästarna till Hunga o rida sen ska jag nog till stockholm.

Får inte upp bilder eller smileysar,ska se vad jag kan göra åt det;)

Av Isabella Nordquist - 29 oktober 2012 23:19

Hej!
Har vart på Boda så det blev inget bloggande,hade jättekul där:) berättar mer imorrn för nu ska jag sova

Av Isabella Nordquist - 29 oktober 2012 10:33

Idag gick jag upp vid tio, nu har jag käkat frukost så ska gå ut till stallet:)

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards