Bellaaaasblogg

Alla inlägg under november 2012

Av Isabella Nordquist - 30 november 2012 12:00

Hallå!
Sitter i skolan och har tråkigt, matte kvar bara:) hej hej

Av Isabella Nordquist - 30 november 2012 08:16

Inlägget tidigare publicerades inte så nu få jag skriva om allt;

Är påväg mot skolan nu, bara 4 lektioner. Det känns inte som fredag men det e de:)
Tänkte skriva om vad som händer idag/helgen

Fredag:
* går i skolan, 4 lektioner
* går hem till Filippa
* åker till Globen
* kollar på hästar:) (kanske träffar prebens ägare)


Lördag:
Inget speciellt

Söndag:
Par and jump med prebus!

Jag måste väl ha världens sötaste ponny! <3

Av Isabella Nordquist - 30 november 2012 07:28

Fredag idag! Känns inte som fredag,känns som måndag;) Jag tänkte skriva vad jag ska göra idag,helgen.


FREDAG:

*Mamma mockar på morgonen

*jag går i skolan

*följer med filippa hem

*åker till globen

*Kollar på massa hästar:D! (kanske träffar prebens ägare,kankse)

*kommer hem SENT.



LÖRDAG:

Inget speciellt men fixa preben


SÖNDAG:

Pay and jump  med prebus!!!  

Av Isabella Nordquist - 29 november 2012 22:21

Hej!

Blir ett sent inlägg idag,tråkigt:( jag har övat på keyboarden     nu på kvällen och kollat på ett program på några som hade TIGRAR I TRÄDGÅRDEN!! helt sjukt   Det om nåt är farligt;)  Jag red preben på banan och han var fin,han flyttade lätt för skänkeln och lyssnade och var duktig från början till slut!   Pappa gick med oboy och mamma gick med tifflan.  Imorrn är det FREDAG! så skönt med helg sen oxå.

jättemånga lärare är sjuka så jag har inte haft nån läxa den här veckan,det gör inget för mig;)  

Hinner inte blogga mera nu så jag ska lyssna på lite musik och sen natti natti.




Om kvällarna så undrar jag verkligen hur Tina har det, och vad hon gör. Om hon är snäll eller lite busig? Vill gärna hälsa på henne men blir så ledsen så jag väntar ett litet tag till men sen ska jag åka och hälsa på henne! Tina...hästen med ett hjärta av guld OCH alltid la huvudet på sned-

Av Isabella Nordquist - 29 november 2012 18:10

Är hemma nu,slutade skolan halv 4 och följde med filippa hem och så plockade pappa upp mig när han var på vägen hem:)

 Nu väntar jag på maten och sen ska jag ut och rida preben på banan:D Det snöar ju ute nu och har gjort det nästa hela dagen.lycka

Wille fick ta in hästarna idag och byta täcken  tack tack!

Magen kurrar massor nu så nu ska jag gå och duka. Tänk att imorrn åker jag till globen,kuul!


  

Av Isabella Nordquist - 29 november 2012 16:18

Hej!
Har kommit till Filippa nu och vi sitter i gör ingen nytta;) har laddat hem en jeettteeee rolig app, ska ladda upp dem ikväll på youtube så ska ni få se:)
Hade gympa sista lektionen och jag försökte lära mig hjula! Det gick inte :I

Av Isabella Nordquist - 29 november 2012 16:17

Hej!
Har kommit till Filippa nu och vi sitter i gör ingen nytta;) har laddat hem en jeettteeee rolig app, ska ladda upp dem ikväll på youtube så ska ni få se:)
Hade gympa sista lektionen och jag försökte lära mig hjula! Det gick inte :I

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards