Bellaaaasblogg

Alla inlägg under mars 2013

Av Isabella Nordquist - 31 mars 2013 23:36

... vi har lyckats anmält till 2 tävlingar samma dag, båda den 14:e. En i väsby hopp med tiffy och den andra med preben dressyr i vikbolandet... shiit, och skit. 

Så trött på mig själv just nu.

Planen nu är att ringa till vikbolandet och fråga om dom kan ta bort den men troligtvis kommer dom inte göra det, OM dom nu skulle göra det så går allt superbra men om dom INTE skulle göra det får vi ta bort tävlingen med Tiffy, sen får vi efteranmäla till haninges tävling som är nästa helg och hoppa där med tiffy.


vi hörs imorn mer om vad som händer.

 

Av Isabella Nordquist - 31 mars 2013 21:36

Fråga: 

Hej!

Ska du vara med i nåt lag iår och isf med vilken häst? :)


Svar:

Hej på dig!

Ja det ska jag, i Trosa-vagnhärads div I lag. Jag vet inte än vilken häst jag ska ha, om tiffy kommer igång ordentligt och känns fräsch, som hon gjorde idag, så tar jag absolut henne.  

Annars blir det preben men lutar mot Tiffy...    

Av Isabella Nordquist - 31 mars 2013 21:20


klippte ihop några språng  

Av Isabella Nordquist - 31 mars 2013 21:09

Nu blir det pratar, håller på att ladda upp film från ridningen, mer om den grymma träningen kommer! Håll ut;)
Äter god glass m. Frukt

Av Isabella Nordquist - 31 mars 2013 13:36

Fram tills nu har jag hjälpt till att städa och göra rent lite i huset. Inte det roligaste men jag är snäll idag!;)
Såg att preben inte hade vilat på ett tag så han får vila idag.
Runt 3 åker vi till hunga, ska hoppa där för Jane. Pappa följer med och bygger idag, igen:)

Av Isabella Nordquist - 31 mars 2013 10:31

Tog alldeles för lång sovmorgon idag. Inte bra;) bloggar mer sen, nu blir det frulle

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards