Bellaaaasblogg

Direktlänk till inlägg 13 februari 2013

Svar på frågor, del 2

Av Isabella Nordquist - 13 februari 2013 21:01

Hittade ännu mer frågor, jag är dålig på att svara men kommer några svar nu och hoppas ni som frågat är nöjda med svaren  


*Hur många gånger har du trillat av? Måååånnggaaaaaaaa gånger... 


* Har du något syskon? 

Ja, en storebrorsa.       


*Hur många rosetter har du? 

Har ingen koll men kanske runt  90 st.


* Lyssnar du på musik ofta?

Jaa hela tiden nästan, i stallet, i skolan, i bilen, vid datan... överallt


*Är du dålig förlorare? 

Hihi, skulle vilja svara nej på den frågan men måste nog svara JA. Om det är nåt spel eller annat som man ska tävla i och det går dåligt så blir jag liiite arg  ....


*Ska du åka till guldsporrarna iår? 

Vet inte om jag har nån häst då men jag o preben kanske kan åka dit, vi får se.


*Har du bra betyg? 

Nja sådär. Inget F  men kommer gå och höja betygen ganska mycket.


* Var har du köpt ditt skal ifrån, det där med dig o tina på?  tror du tänker på mitt mobilskal, eller? Jag har köpt det från Caseapp.  


* Vart fick du ditt hästintresse från och liksom vem var det som kom på att du skulle börja rida? Min mamma har ridit och tävlat när hon var liten och hållit på mycket med hästar så det var väl hon som tog med mig till stallet. 

  


This or that

Ponni/häst- älskar ponnisar<3

dressyr/hoppning

preben/tiffy/oboy- man väljer inte bland sina hästar  

sommar/vinter

glass/godis

cola/fanta


SKA bli bättre på att svara på era frågor fortare. Lovar.


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Nordquist - 3 april 2013 10:42


MIn nya blogg hittar ni nu här    elller häääääär eller sök på www.nattstad.se/bellasblogg   Jag hoppas att ni följer med mig på denna bloggen istället   Ha det bra     Kram Bella     Shine bright like a diamond<3   ...

Av Isabella Nordquist - 2 april 2013 19:32


...vad är det nu bella har på gång då...? Nej så roligt är det inte men ikväll smäller det!  Har nu bestämt att byta bloggportal,byter till nattstad   Verkar bättre,vill ha mer funktioner eller vad man nu ska säga och tycker att det saknas här på...

Av Isabella Nordquist - 2 april 2013 18:29

Idag anmälde mamma mig till Haninge. Det är redan i helgen så ganska snart, bara några dagar kvar!!!:) Den 7:e och alltså på söndag tror jag, lita inte på mig helt nu ;) Jag ska hoppa med tiffy, blir en lb bara. Som en liten check inför laget....

Av Isabella Nordquist - 2 april 2013 17:56

Idag red jag ut på både tiffy o preben, och ledde oboy. Tiffy var hyfsat duktig, ni vet hur hon är i naturen-_- Jag kunde galoppera o trava lite idag så är ändå nöjd:) Preben var jättepigg idag, jätterolig var han:) Blev spänd i skogen och...

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards