Bellaaaasblogg

Direktlänk till inlägg 29 mars 2013

Today

Av Isabella Nordquist - 29 mars 2013 09:25

Vart så trött igår så jag bara gick o la mig.
Nu har jag vaknat men ligger fortfarande kvar i sängen.
Vet inte vad jag ska skriva riktigt...hmm...?

Ja juste, jag skriver om mina hästar.
Preben red jag ju ut på en lugn barbacka tur, fast om man ska vara ärlig så galopperade vi faktiskt, hehe;) så kanske inte så jättelugn.
Sen hade jag tid över eftersom pappa hjälpte mig att mocka så då red jag även ut tiffy, pappa fick gå med o dra fram henne första hundra meterna för hon vände och hittade på dumheter.
Sen gick det bättre men hon fortsatte att prova nån gång då och då om det gick att vände hemåt o resa sig...
Det vart mest skritt tyvärr för hon dumma sig och vi kom knappast framåt, jag hade hoppats på att kunna galoppera men det blev iaf lite småtrav och mkt tänkande för hennes del.

Idag ska jag iväg till Cissi, det blir nån gång vid 12.
Och mamma fyller år idag!!! Grattis mamma!!! :)
Så mamma ska firas ikväll, det betyder att hästarna måste vara klara innan jag åker till Cissi.
Preben ska ut på en längre sväng och tyvärr så får tiffy vila. Känner att ett pass på banan med henne idag, om jag ska iväg och har lite bråttom, inte kommer gå så bra så jag tar preben.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Nordquist - 3 april 2013 10:42


MIn nya blogg hittar ni nu här    elller häääääär eller sök på www.nattstad.se/bellasblogg   Jag hoppas att ni följer med mig på denna bloggen istället   Ha det bra     Kram Bella     Shine bright like a diamond<3   ...

Av Isabella Nordquist - 2 april 2013 19:32


...vad är det nu bella har på gång då...? Nej så roligt är det inte men ikväll smäller det!  Har nu bestämt att byta bloggportal,byter till nattstad   Verkar bättre,vill ha mer funktioner eller vad man nu ska säga och tycker att det saknas här på...

Av Isabella Nordquist - 2 april 2013 18:29

Idag anmälde mamma mig till Haninge. Det är redan i helgen så ganska snart, bara några dagar kvar!!!:) Den 7:e och alltså på söndag tror jag, lita inte på mig helt nu ;) Jag ska hoppa med tiffy, blir en lb bara. Som en liten check inför laget....

Av Isabella Nordquist - 2 april 2013 17:56

Idag red jag ut på både tiffy o preben, och ledde oboy. Tiffy var hyfsat duktig, ni vet hur hon är i naturen-_- Jag kunde galoppera o trava lite idag så är ändå nöjd:) Preben var jättepigg idag, jätterolig var han:) Blev spänd i skogen och...

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards