Bellaaaasblogg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Isabella Nordquist - 28 oktober 2012 19:57

Hej alla glada!


Lyssnar på Spotify,har ätit lite goda våfflor som middag.     Mitt rum är jättefint och jätterent så ska försöka hålla  det rent iaf tills på Tisdag;)   


Preben åkte jag med till Hunga och red i deras ridhus,jätte bra att ha det så nära.  Preben var duktig,jag var mindre duktig:/ men jag blir lite hård i handen och han älskar när man är mjuk så så fort jag lättar så blir han mkt finare o nöjdare. lite vana jag har men den ska BORT!!

Flyttade han för skänkeln och det gjorde han väldigt lösgjord o fiiin  :D


Resten av kvällen blir det nog film,har blivit helt filmgalen,hehe.


Imorrn drar jag till BODA!  super skoj    


Det är jättekallt ute,längtar redan till sommarn.

Av Isabella Nordquist - 28 oktober 2012 14:57

Jag har haft en städ-förmiddag,dammsugit hela rummet under sängen o under soffan, nu är det rent:)

Ska se vad vi ska äta o sen ska jag ut till stallet o fixa med tifflan

Grannarna gick hem nyss, dom var här o hjälpte till mig med mockningen och red Oboy en sväng:D

Av Isabella Nordquist - 28 oktober 2012 14:55

Jag har haft en städ-förmiddag,dammsugit hela rummet under sängen o under soffan, nu är det rent:)

Ska se vad vi ska äta o sen ska jag ut till stallet o fixa med tifflan

Grannarna gick hem nyss, dom var här o hjälpte till mig med mockningen och red Oboy en sväng:D

Av Isabella Nordquist - 28 oktober 2012 09:49

inatt ställde vi tillbaka klockan elr. fram klockan,jag vet inte.jag tror bak       Det är riktigt kallt ute,fullt med frost och blåser gör det oxå.  Hästarna står precis utanför huset och preben har en söt o busig blick;) haha.

bästa av allt är ju att det är lov imorrn,ingen skola,inga läxor!!!   

Av Isabella Nordquist - 27 oktober 2012 21:10

Hej!
Invigning av friends arena på tv:)
Men jag kollar på film!!! Imorrn händer det inte så mkt,morfar kommer kanske förbi med Hö och träning för Ann med tifflan:D
Kommer nog somna snart så jag säger godnatt nu!
Gjorde några häftiga hörlurar men vart inte så nöjd med dom här,nöjdare med dom första jag gjorde

Av Isabella Nordquist - 27 oktober 2012 18:22

Sitter i sängen under mitt gosiga täckeoch kollar på projekt runway:)
Vill aldrig gå upp härifrån.haha jo,pappa står o lagar mat o mamma är o köper godis.

Oj nu skrek Wille! Han kollar på Ssk,dom gjorde mål;)
Mamma o jag red ut på tötisarna förut,pigga o glada som vanligt

Av Isabella Nordquist - 27 oktober 2012 13:47

Nu har vi kastat sopor,jättekul:( men det måste man göra ibland.Blir så mkt sopor o plastpåsar från spänbalarna och hösilaget. Har ätit lite mat och ska ta med mig mamma ut och fixa med hästarna,mamma ligger o sover  


 

Hade glömt att visa fina vinstschabraket:)

Av Isabella Nordquist - 27 oktober 2012 09:49

Gomorgon gomorgon!!


Jag tog sovmorgon och ska kämpa mig ur den varma sängen och kliva upp till det kalla huset.  Hästarna är morgonfodrade och utsläppta. Ska käka frulle snart. På måndag blir det boda booo. längtar massor.  


mamma åkte över till trosa ridskola för hon ska rita hur det blir med större ridhus,hon är arkitekt.


Tror mamma o jag ska rida ut sötisarna idag,kanske  


Vad roliga smileysar dom har här på bloggplatsen ,kolla den sista.          

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards