Bellaaaasblogg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Isabella Nordquist - 26 oktober 2012 23:13

Hej!
Är äntligen hemma nu efter en rolig kväll med tjejorna,ellen,cissi,wilma,filippa mm.     

Vi åt god mat och cissi hade bakat kladdkaka så den åt vi,även godis såklart;)


Kollade på Film oxå,The Hungergames (stavning)  Den var ganska bra,lite seg ibörjan men sen blev den bättre och den var inte alls läskig,bara spännande:)


Snart ska jag krypa ner i min varma säng och sovaaaaaaa! Är trött.


Vi har ju LOV!!!

ingen skola på 1 vecka o lite till.


på söndag är det träning för ann med tifflan.    

Av Isabella Nordquist - 26 oktober 2012 18:36

Av Isabella Nordquist - 26 oktober 2012 14:45

Nu är det bråttom, hästarna är klara och jag har mockat.

Nu ska jag börja ta på mig kläderna o fixa:)

Fina hörlurar va,?

Av Isabella Nordquist - 26 oktober 2012 11:58

Nu är det fredag!
Nu är det lov,snart:)
Bara matte diagnos så hoppas vi får sluta tidigare;)
Nu börjar vi snart så hejdå

Alla hästar vilar idag

Av Isabella Nordquist - 25 oktober 2012 21:35

det SnöaDE förut!:) Preben var den första hästen 2012 som var ute och longerades när det snöade. 

Han var jätte pigg,bestämde mig för att longera han idag istället för att göra det imorrn så imorrn är det bara mockning,åker rätt så tidigt till Cissi:)


Tiffy red jag ett pass på banan (finns inte så mkt annat att välja på) Hon var hyfsat duktig, eller hon var fin ibörjan men sen efter galoppen så fick hon lite panik och stressade upp sig:S  

Sen avslutade vi fint och lugnt.    



Nu ska jag försöka ta fram kläder till imorrn. 

Av Isabella Nordquist - 25 oktober 2012 14:14

Av Isabella Nordquist - 25 oktober 2012 12:07

Läs även min kompisars bloggar:)
Ebbas o Ellens : www.hejallaglada.bloggplatsen.se

Filippas:
www.filippac.bloggplatsen.com

Nu matte sen SO sen gympa!!

Av Isabella Nordquist - 25 oktober 2012 12:04

Hej!
Bara 1 1/2 dag kvar nu innan höstlovet:). Hästarna ska ju motioneras och läxa ska göras ,sen får vi se om mamma har lyckas köpa nåt till Cissi

På måndag åker vi till Boda!!! Ska bli jättekul,sen åker vi till Borås det blir såklart ännu roligare:D

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards