Bellaaaasblogg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Isabella Nordquist - 19 oktober 2012 21:20

Hej
Kom på att jag har vart utan Tina nu i 5 månader och en dag !!!!! Jättelänge:(
Saknar henne<3
Nu kolla jag på x factor:)

Av Isabella Nordquist - 19 oktober 2012 20:39

Har ätit lite god kyckling och pasta:)
Just nu håller jag på och somna här i soffan!......

Ska longera prebus sen. Om en halvtimme är det x-factor.
Juste julmusten har kommit redan, hallå det är ju inte jul än!

Men snart höstlov, jippii

Av Isabella Nordquist - 19 oktober 2012 14:09

Den stora frågan är vilken färg jag ska ha på Tiffy på söndag i Enköping:)


Färgerna jag har är:


*vit

*lila

*Grönt

*Rött

*Svart med röda kanter

* Silver

*gul

*ljusblå


Ni får bestämma vad det ska bli!:D

Ute i god tid.  Nu ska jag ut och fixa med hästarna



Av Isabella Nordquist - 19 oktober 2012 10:36

Hej!
Nu har vi tyska snart :) bara 2 lektioner kvar sen så får man helg!!!
Söta preben

Av Isabella Nordquist - 19 oktober 2012 07:00

Godmorgon!

Idag är det kort dag,endast 4 lektioner:) sen ikväll är det ju x-factor så det ska jag nog försöka kolla på.

men först är det skola och hästarnaaaa:D

Hejdå och ha en bra dag  

Av Isabella Nordquist - 18 oktober 2012 21:04

Jaaa här regnar det:(


Preben red jag barbacka på banan i duggregnet och jag är väldigt nöjd med passet,han var väldigt fin och rund även i skritten och galoppen. Skritten tycker jag är svårast på han för han vill dra ner huvudet och vila medans jag vill öka,korta,flytta och allt men idag lyssnade han väldigt snabbt och bra:D!


Tiffy blev longerad av Mamma(jag borstade och fixade;))  men det blev en ganska snabb longering för det spö regnade .

OŽboy tökörde jag och han tyckte verkligen det var roligt,försökte med flera upphöjda bommar i rad men det var lite svårare;D


Nu har jag läxor,tyska glosor!:(



Imorrn är det fredag! Äntligen,   

Av Isabella Nordquist - 18 oktober 2012 16:57

Torsdag är den värsta dagen på hela veckan!

Uscch så tråkig och seg den är,hatar torsdagar. Har inte bloggat för jag fick sitta på rasterna och öva på alla glosor och så hade vi korta korta raster.


 Det är riktigt Skit väder idag,som vanligt men det får man tåla om man ska bo här i sverige;(


Hade ett riktigt hårt gympa pass idag oxå med handboll och lite annat men det var faktiskt roligt med handboll,det andra var tråkigt.

Nu har jag ätit lite goda apelsinklyftor för att fylla på med lite näring.


Preben ska klättras hade jag tänkt men nu vet jag inte,kom hem så sent från skolan och så såg jag 2 jägare som var på väg in i skogen så håller mig nog borta från skogen och alla jägare o älgar;) Kanske blir en barbacka tur på banan,vi får se.... Tiffy ska väl longeras men det kanske mamma gör:)


 

Tidigare mćnad - Senare mćnad

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards