Bellaaaasblogg

Alla inlägg under december 2012

Av Isabella Nordquist - 7 december 2012 08:26

Nu är det fredag! 4 lektioner och sen HELG. Lugn helg och ett hårdare pass i ridhuset idag med preben.
Oboy och preben står och stegrar mot varandra,eller oboy ställer sig och preben behöver inte göra så mkt för oboy når ändå inte upp till preben!;)
Ja skolan börjar nu så hejda!!

Av Isabella Nordquist - 6 december 2012 21:57

....På hungergames med familjen;)
Hästarna är fixade och preben och tiffy gick 1 timmes promenad!

Av Isabella Nordquist - 6 december 2012 16:27

Hej!

känns som mitt huvud kommer explodera! är jättetrött idag fast fick faktiskt inte ont i huvet förrän nu när jag slutade skolan.

iaf så är hästarna inne för det började snöa massor så dom vilar lite. Ska se var jag kan rida med preben,inte lätt nu att veta var man ska ta vägen! ute får dom styltor+att det redan är mörkt, på banan får dom styltor och är lite knöligt eftersom jag red där igår  

 Imorrn äre fredag! så skönt. denna vecka har INTE gått fort!  


glöm inte att ta på er mkt kläder! det är svinkallt ute ju.

Av Isabella Nordquist - 6 december 2012 09:31

Tagit spruta nu! Wiiihoo det gjorde inte ont! Bra Bella:)

Av Isabella Nordquist - 5 december 2012 22:45

Hej!
Pluggade när jag kom in så hoppade över bloggningen.
Red på banan idag med preben och oj så jobbigt det var! Latmasken kom fram och skulle envisas lite med mig men med envishet från min sida och mkt beröm fick han glad och arbetsvillig :) jobbade inte så mkt på formen pga den höga snön som var på banan men tog lite galopp så fick han jobba!
Vilket steg prebus fick i snön.
Han trivs inte med att stå utan han vill ut och ridas , motioneras. Värst på den här tiden av året skulle jag tro för dom står ganska stilla i hagen och han blir bråkigare i hanteringen om han vilar för mkt!
Godnatt

Av Isabella Nordquist - 5 december 2012 17:04

Hemma nu. Tog extra lång tid eftersom vi åkte buss och den var typ 15 min sen och så fick vi gå hem  den sista biten i typ en halvmeter snö. Det har varit snöstorm HELA dagen och de var inte de jag hade tänkt när jag vaknade imorse.  

Hästarna är intagna och står och käkar hö. 

Ska gå ut och skotta snö.     

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards