Bellaaaasblogg

Alla inlägg under december 2012

Av Isabella Nordquist - 3 december 2012 21:54

Tog en liten utflykt såhär på kvällen;) vi fick åka till närmsta macken och handla o fylla på vatten eftersom det har fryst.
Jag hann börja med tyska läxan men kom inte så långt.
Red oboy förut och mamma ledde tiffy, de vanligaste alltså;)

Av Isabella Nordquist - 3 december 2012 18:14

Tog en liten matpaus såhär mitt i stallpasset.  Farfar hade tydligen mockat så jag blev lite chockad när jag kom in till stallet   Men Tack Tack farfar!  

Idag har vattnet fryst i stallet OCH här inne i huset men det kommer nog igång snart får vi hoppas. annars får vi väl åka och hämta vatten hos farfar o farmor. Vi har fixat med vattenhinkar i boxarna till hästarna och nu står dom och mumsar på sitt hö i mysiga innetäcken:)  

Ska ut och leda tiffy plus att jag ska skritta preben eller oboy. 

Senare ikväll ska jag fixa med en tyska uppgift och kanske baka nåt gott o kolla klart på filmen Hungergames.


 

 bara 21 dagar kvar till självaste julafton!  bilden är tagen för nästan ett år sedan, 24 december;)












Av Isabella Nordquist - 3 december 2012 16:42

Nu har vi hållit på med vår dans till gympan! Ja alla är trötta så ska åka hem snart och sen ta hand om hästarna. Bara mockning idag;)

Av Isabella Nordquist - 3 december 2012 12:20

Snart språk, det tråkigaste som finns nästan;( slutar halv 3 och då följer jag med Wilma hem. Vi ska öva på vår konstiga dans:) snart måste vi visa upp den för hela klassen, jag kommer bara börja skratta;)

Av Isabella Nordquist - 3 december 2012 08:21

Godmorgon!
Vaknade imorse med att mamma i pappa sprang runt. Vattnet hade tydligen fryst så dom fick åka till farfar och hämta lite vatten.
Idag följer jag med kompisar hem. Preben får vila för han var så duktig igår:)!

Hehe, är påväg till skolan.

Av Isabella Nordquist - 2 december 2012 21:44

Kollar på film nu med hela familjen. Hungergames är det, fast jag har sett den men kommer väl somna snart ;)
Helgen går så himla fort, över innan man hinner tänka på skolan!

Av Isabella Nordquist - 2 december 2012 21:12


ämdra kvaliten så syns det bättre,lite suddigt annars;)

Av Isabella Nordquist - 2 december 2012 17:12

Tur att man har uppmärksamma läsare.  Jag skrev fel igår om vem som hade höjd rekordet i barbacka hoppning. jag skrev att john whitaker har höjdrekordet men det är ju hans son som har rekordet,robert whitaker. ooppssssiii   

Dom är så många "whitakers" så svårt att inte blanda ihop alla:D  


helgerna går alldeles för fort,nån som håller med mig?;)

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards