Bellaaaasblogg

Alla inlägg under december 2012

Av Isabella Nordquist - 1 december 2012 10:58

Godmorgon! har precis käkat frukost och mamma bakade scones. gott.

vi kom hem vid halv ett så jag bloggade inte,var tvungen att sova   

Men igår kollade vi på en massa hoppning.

2 vanliga hoppningar och sen var det även 4 fransmän som hoppade och slog scandinaviskt rekord på 176 cm. Sen var det höjdhoppning barbacka och john whitaker hoppade och han hade rekordet förra året på 212 cm men iår gick dom av vid 194 typ,runt det:D   Det var skiiit högt,skulle aldrig hoppa den där muren! HEMSKT!


Vi var oxå på mässan och hittade MASSOR av fina saker,tyvär så köpte jag inte allt utan ska sätta mig ikväll och försöka hitta nåt! hittade en blå kavaj som jag måste ha men det är ju bara 23 dagar kvyar till jul så då kan man önska sig lite:) Men jag köpte ett dressyrspö,fodrade ridhandskar,guld pannband till GOLDfever;),hästgodis m.m

träffade oxå prebens ägare.


Idag är det första advent och det snöar så broddar ska på! Låter mamma göra det  



ni ser lite grann hur hög muren är jämfört med hästen.


 





    

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards