Bellaaaasblogg

Alla inlägg under december 2012

Av Isabella Nordquist - 11 december 2012 08:21

Sitter i bilen nu och ska till skolan , Filippa är fortfarande sjuk:(
Bild är det första lektionen så måste bli klar med några bilder så jag får jobba på!

Av Isabella Nordquist - 10 december 2012 19:52

Idag har det vart lite sämre bloggning,sorry!  


Men har haft fullt upp och jag ska bättra mig   

TACK TACK TACK farfar och farmor som hjälpte mig laga staketet,ett litet träd hade trillat så det var helt trasigt.

Dom hjälpte mig oxå med mockningen,ta in hästar och lunchfodrade. Tack igen

Idag får prebusen vila och njuta av höet bara.      

Av Isabella Nordquist - 10 december 2012 19:49

Så här blev resultatet idag när jag klippte mig.      

Av Isabella Nordquist - 10 december 2012 17:08

Är hos frisören nu:) klippt och klar, väldigt nöjd så nu väntar jag på farmor och farfar:)
Följde med Ellen hem så tog det typ bara 5 min att gå till frisören!

Av Isabella Nordquist - 10 december 2012 12:20

Nu har vi fått rast !
Hade praktiskt gympa test på morgonen och efter det hade vi oförberett matteprov. Kul :I
Men faktiskt så gick det bra,hyfsat
På torsdag är det luciatåg här i skolan. OBS! Jag ska INTE vara med;)
Utanför matsalen stod det någon tandläkare och då fick man fylla i test och prova flour!
På testet hade jag 11 p. Och det var tydligen ökad risk för att få hål i tänderna ! Oooppssi:) tandläkarn tyckte jag skulle använda flour mera, höhö
Filippa är sjuk så jag går hem till farfar o farmor istället, sen går jag till frisören:)

Av Isabella Nordquist - 10 december 2012 12:20

Nu har vi fått rast !
Hade praktiskt gympa test på morgonen och efter det hade vi oförberett matteprov. Kul :I
Men faktiskt så gick det bra,hyfsat
På torsdag är det luciatåg här i skolan. OBS! Jag ska INTE vara med;)
Utanför matsalen stod det någon tandläkare och då fick man fylla i test och prova flour!
På testet hade jag 11 p. Och det var tydligen ökad risk för att få hål i tänderna ! Oooppssi:) tandläkarn tyckte jag skulle använda flour mera, höhö
Filippa är sjuk så jag går hem till farfar o farmor istället, sen går jag till frisören:)

Av Isabella Nordquist - 9 december 2012 22:12

Nu snöar det massor så jag somnar lätt till detta fina väder :)
Kvällsfodrade hästarna för ett bra tag sen och alla var happy!

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards