Bellaaaasblogg

Alla inlägg under december 2012

Av Isabella Nordquist - 16 december 2012 22:04

Hej!

 Har pluggat hela kvällen nästan men var ute i stallet ett tag och preben var svullen på hans högra framben    Säkert oboy som har gjort nåt för dom står ju och bråkar hela tiden i hagarna. Vi får verkligen hoppas att det INTE är nåt allvarligt.

Tänkte gå och lägga mig tidigt så dags att stänga ner datan! 

 


Av Isabella Nordquist - 16 december 2012 22:03

 

Av Isabella Nordquist - 16 december 2012 18:59

Nu är vi hemma efter en lång dag i stockholm,vi fick en massa påsar med oss hem.    Jag har köpt klart julklappar nu till alla! Jag köpte en röd tröja från Ginatricot som är julig så den ska jag ha på julafton   

Jag ska sätta mig och plugga till SO provet,fick papprena av matilda och det var väldigt snällt! TACK! Ska ut och rida preben ikväll om jag hinner men det tror jag, fast först måste jag lite mat i magen.    


 

Lite slarvig bild men ni får se nån annan gång!







Av Isabella Nordquist - 16 december 2012 10:02

Godmorgon!

Hästarna är ute och mamma håller på att mockar,hon fick ta de passet idag. Jag har ätit frukost och är klar för en dag i stockholm snart.

Det "snöar" väldigt mycket,snön smälter så fort den kommer ner till marken. Världens bästa kramsnö!

Jag har tänkt och väntat länge på att nyköpings tävlingen ska öppna och ta emot anmälningar men såg att det bara fanns LD och LC så jag får väl tänka lite till på de!    

Bara 3 veckor kvar tills återbesöket med tiffy! 

Av Isabella Nordquist - 15 december 2012 22:54

Tänkte kika in och säga godnatt:)
Jag har hållit på att försöka få några so papper skickade till mig för vi ska ha prov på måndag så vill plugga men ingen har papprena som behövs:( lite små arg så jag går och lägger mig istället. Godnatt :)
Imorrn blir det julklappshandling hela dagen.

Av Isabella Nordquist - 15 december 2012 22:52

Tänkte kika in och säga godnatt:)
Jag har hållit på att försöka få några so papper skickade till mig för vi ska ha prov på måndag så vill plugga men ingen har papprena som behövs:( lite små arg så jag går och lägger mig istället. Godnatt :)
Imorrn blir det julklappshandling hela dagen.

Av Isabella Nordquist - 15 december 2012 22:52

Tänkte kika in och säga godnatt:)
Jag har hållit på att försöka få några so papper skickade till mig för vi ska ha prov på måndag så vill plugga men ingen har papprena som behövs:( lite små arg så jag går och lägger mig istället. Godnatt :)
Imorrn blir det julklappshandling hela dagen.

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards