Bellaaaasblogg

Alla inlägg under december 2012

Av Isabella Nordquist - 21 december 2012 07:15

Godmorgon!

Idag är det fredag den 21 december 2012. Idag är alltså dagen då jorden ska gå under, Vi får väl hoppas att det inte händer för det skulle inte var så kul, eller hur?   


Skönt med fredag, idag är det inte en vanlig fredag utan det är ju fredagen innan julafton, fredagen innan jullovet, andra fredagen innan det blir ett nytt år. 2013. 


Det är fullt upp i helgen men det ska det väl vara innan julen. Idag går jag i skolan ca.1 timme och sen får vi sluta och då ska preben ridas ut på vägen och se om vi kan få lite trav och galopp, ut och njuta  

Oboy har lärt sig ett nytt trick, eller det är det enda trick han kan. Oboy har lärt sig att skrapa med hoven när man säger till han, så sööt. Film kommer på det men inte riktigt än fö   r han kan det inte så jättebra    

Ska få julklapp samt en väldigt försenad födelsedagspresent av henne. Och hon ska såklart få julklapp av mig. Vi öppnar dom i förskott så kan man tacka varandra på direkten. hehe. 


Ikväll kommer farmor och farfar över och ska äta middag med oss. mys pys.  


Imorrn kommer morfar och monica över och hälsar på, lämnar av lite julklappar kanske?   Dom ska iallafall få från mig.


Granen ska även in i helgen och pyntas med massa fina julkulor och belysning.


                                                   

                                        

Ha en bra fredag

Av Isabella Nordquist - 20 december 2012 22:03

Hej!
Red preben ute på banan och så stack mamma och jag till affären så nu bakar mamma julgodis och kakor  

Preben var jätteduktig men inte världens bästa underlag men endå väldigt duktig! Imorrn blir det en tur ute eftersom jag har väldigt kort dag, det är ju avslutning så går bara någon timme. Filippa, ellen och jag ska få PRIS! Vet inte vad det blir men det är alltid kul att få nåt. 

mindre än 4 dagar kvar till jul. Jag är super taggad till paketöppningen, höhö!    

Min prins som jag lånar. Så fin och lite små busig   Love you prebusen och såklart tiffy och oboy! Mina sötisar,dom som ger mig kraft och glädje!

Av Isabella Nordquist - 20 december 2012 16:15

Vi var alltså det enklaste som finns, målare;)

Av Isabella Nordquist - 20 december 2012 11:03

Av Isabella Nordquist - 19 december 2012 21:58

Hallå!

Fixar det sista inför imorrn och finslipar för att se så "bra" ut som möjligt   Jag lovar att filippa och jag kommer vara DÖSNYGGA! Bilder kommer imorrn. Jag har varit duktig att hålla det tyst om vad vi ska  va,brukar vara dålig på just sånna hemligheter    


Mitt pepparkakshus har ännu inte blivit klar men det kommer. En sak i taget ba.

Ska shoppa sista julklappen imorrn! Vi hörs imorrn och då blir det bättre bloggning. LOVAR  

We were always together.

I love you, now and forever   

Av Isabella Nordquist - 19 december 2012 20:09

Fick pake, katten tycker det är spännande    

Av Isabella Nordquist - 19 december 2012 16:29

I dag kvar i skolan, sen är det ju fredag ocå men då går vi bara en kortis!   Skolan gick bra och filippa och jag har bestämt att jag ska komma till henne imorrn och fixa kläderna! Jag fick jättebra resultat i svenska. 

Idag ska jag rida preben på banan eftersom hans svullnad var nere redan igår så vi tar ett litet pass    

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards