Bellaaaasblogg

Alla inlägg under december 2012

Av Isabella Nordquist - 26 december 2012 12:16

Hej!
Har absolut inget att skriva om eftersom jag fortfarande har feber och ont i halsen, förkyld;(
Igår var preben lite svullen över ögat, men idag så hade svullnaden gått ner helt! Såg ut som han hade fått nån smäll eller så hade han bara gått in i ett träd;) gubben.<3

Mamma håller på att riva ner en vägg inne i huset helt plötsligt?

Jag tycker vi kör på en frågestund eftersom jag inte har nåt att göra, om ni ställer många frågor så får ni svaren ikväll:)

Av Isabella Nordquist - 25 december 2012 19:44

Av Isabella Nordquist - 25 december 2012 15:06

Hej!
Jag somnade strax efter morgon fordringen och sen har jag läst min bok som jag fick i går:)
Nu väntar jag på pappa som ska komma med Alvedon och halstabletter

Inte så mycket att säga bara att jag hoppas att ni mår bättre än mig

Av Isabella Nordquist - 25 december 2012 07:48

Nu har hästarna fått sin mat eller dom fick det för ett tag sen:)

Vaknade vid 4 imorse/i natt för att jag hade ont i halsen och täppt i näsan. Inte kul att må såhär;(

Det har snöat massor, typ 10 cm bara över natten. Stora flingor är det som kommer ner

Idag får jag börja skritta tifflan, nästa vecka får jag skritta o galoppera:)

Fina tomten.

Av Isabella Nordquist - 24 december 2012 23:46

Hej!
Idag har det vart en lång dag, min röst är helt slut och jag har jätteont i halsen:( så ont som jag har nu har jag aldrig haft så har druckit lite te och tagit halstabletter och Alvedon.

Jag fick en massa fina olika saker! Allt från väskor till smycken till lädertvål till kläder:) allt möjligt.
Favoriterna var en ridväst + halsduk ( den ni ser på bilden) och även en fin tröja från farmor och farfar, ett ridtäcke till preben som jag ska beställa från horse wear!
Fick massa annat fint oxå men de var det jag kom på just nu.

Jag är jättetrött så går och lägger mig nu:)
Hoppas ni har haft en lika bra julafton som jag har haft.

Tack igen för alla fina presenter jag fick:)

Fick ett nytt mobilskal, oboy och jag<3

Mat

Av Isabella Nordquist - 24 december 2012 18:56

Av Isabella Nordquist - 24 december 2012 14:52

Nu är det fika time och sen Kalle anka:)

Av Isabella Nordquist - 24 december 2012 14:35

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards