Bellaaaasblogg

Alla inlägg under december 2012

Av Isabella Nordquist - 18 december 2012 18:50

Gick med hästarna i 40 minuter idag, slår vad om att jag har träningsvärk i armen imorrn för preben är lite små jobbig att leda  Han vart bättre på slutet. Hästarna är helt klara redan och mamma kom hem med pepparkakshus, kristyr och Nonstop så nu ska jag först äta men sen fixa lite  

Oboy sprang löst och motionerade sig i djupa snön medans jag gick med dom andra hästarna. Tror att oboy sprang runt huset;)   

långhåriga busen...

  

Av Isabella Nordquist - 18 december 2012 15:03

Sorry för dålig bloggning idag. Mobilen dog och hann inte blogga från datan imorse men men. Dagen har iaf vart bra, ganska slappa lektioner såhär dagarna innan jul men fick reda på några betyg idag.   Fick sluta lite tidigare och det är OK för mig.


Jag längtar sjukt mycket till julafton! Fast man är 13 så gillar jag fortfarande att få paket och öppna dom sakta. Egentligen så gillar jag inte att vänta men när jag sen har fått paketen i min hand så kan jag sitta och vänta jättelänge! 


Preben såg ännu bättre ut i benet idag när jag gav dom hö och det var inte så varmt så vi hoppas att jag kan börja rida snart igen men jag väntar hellre 1 dag extra så benet hinner bli HELT bra. Jag ska snart gå ut till stallet och fixa och mocka

Ikväll blir det pepparkakshus bygge    

 


saknar ridningen massor.... Preben och jag som hade fått sånt flyt och hittat varandra ännu mer....  


PS. filippa och jag kommer vara otroligt snygga på torsdag(utkländningsdag) DS.

Av Isabella Nordquist - 17 december 2012 21:05




Hej!

Var ute och julpyntade i stallet förut, vad tycks   


   

Av Isabella Nordquist - 17 december 2012 16:17

Är så himla trött idag! Och vädret, superkallt och har snöat ända sen lunchen. fyy.  Nu kom plogaren, då slipper vi all snö på vägen. 

Efter skolan så följde jag med filippa hem och vi drack lite varm oboy,mumsigt! 

Jag har tagit in hästarna redan,dom var inte så blöta men skönare att slippa blåsten och regnet/snön. Prebens svullnad har gått ner lite till nu! Jättebra. Blir lite lugnt idag. Jag ska sätta mig med keyboarden och öva lite, jag kan hela 3 jullåtar.

Målet är 5 jullåtar till julafton så har en vecka på mig att lära mig 2 nya låtar!   


Har lite bildbrist nu.....:(  

Av Isabella Nordquist - 17 december 2012 12:15

Sju dagar kvar till jul! Kom på det nu;)
Filippa och jag har bestämt vad vi ska va på utklädningsdagen! Det får bli en överraskning och bild kommer!

Av Isabella Nordquist - 17 december 2012 08:14

Då var det måndag igen. Ny vecka men oxå den sista veckan innan jullovet:) avslutning på fredag och utklädningsdag på torsdag. Idag är det SO prov,
Prebens ben såg bättre ut idag, svullnaden hade gått ner litegrann:)

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards