Bellaaaasblogg

Alla inlägg under december 2012

Av Isabella Nordquist - 12 december 2012 15:33

Fick komma hem 1 timme tidigare idag och hur bra är inte det;) Sitter med läxorna nu men vi hörs later    

Fick mejl förut som sa att jag får REA,nu vet jag vad jag ska önska mig;)




Av Isabella Nordquist - 12 december 2012 13:14

Idag är de 12.12.12, sista gången det kan bli de så hejdå;)

Av Isabella Nordquist - 12 december 2012 09:41

( på nästa torsdag ska alla på skolan klä ut sig och jag o Filippa vet verkligen inte vad vi ska vara för något ? Så snälla kan ni ge lite förslag;))

Av Isabella Nordquist - 12 december 2012 07:46

Nu  har det hunnit bli onsdag,halva veckan har gått nästan   Idag ska jag skynda mig hem och göra svenskaläxan. jag hann inte klart med den igår men den måste bli klar idag.  Idag åkler vi till hunga när mamma har kommit hem så får preben ett ordentligt pass  

Av Isabella Nordquist - 11 december 2012 21:55

Orättvisan är alldeles för stor i sverige! Andra får alltid gå före än själv och man får vänta,to big!


Var ute och gick med hästarna förut,red en bit på oboy och sen sprang viv och busade. Vi busade sådär mkt man bara kan busa med oboy. Han studsar med baken och frustar. gulleplutt 

Filippa ska komma till skolan imorrn.jippiee:D  Säger godnatt med detta inlägget.



  


(Psst morfar, önskelistan är påväg....;))

Av Isabella Nordquist - 11 december 2012 18:34

Denna kavajen är ju så häftig,jag provade den på utomhus SM i år och på globen horseshow. Färgen är liite annorlunda på bilden än i verkligheten men fortfarande skiit snygg! Man måste ju synas lite på tävlingsbanorna....   



 

vill oxå ha nått matchande schabrak till kavajen. Antingen typ svart med någon blå detalj bara eller hel blått. vad tycker ni,har ni nått tips på var man kan hitta snygga schabrak:D

Av Isabella Nordquist - 11 december 2012 17:53

Hej!

Har longerat preben idag. Det var lite busväder för det blåste massor och han blev pigg och bockade lite i galoppen men annars så sprang han så fint    Jag tog hästarna på direkten efter skolan så det var skönt att ha det gjort,iaf 1 häst klar. Nu ska vi väl äta snart och sen tänkte jag rida ut på oboy medans mamma går med tiffy!

Håller på med svenska läxa,någon berättelse så jag hinner inte blogga mera nu. Senare.


   

Imorrn är det elevens val, elevens val innebär att man får välja själv vilka lektioner man ska ha och man får chansen att göra klart lite saker.



Av Isabella Nordquist - 11 december 2012 16:23

Uppdaterar er snart:) först hästarna

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards