Bellaaaasblogg

Alla inlägg under december 2012

Av Isabella Nordquist - 15 december 2012 20:27

Hej!

Kom precis in från stallet. Var där och red preben en stund i det hemska vädret. Det blåste värre än någonsin och deet kom massa snöblandat regn. Skönt med snösulor,helt otroliga. Skulle aldrig kunnat rida annars för det var tö väder. Jag red idag så slipper jag rida vid 7 på morgonen imorrn. Eller vem vet? jag kanske går upp ändå. Om det är bra väder så kommer det nog bli ridning på morgonen.  Jag ska fortsätta att städa mitt rum men fastnade visst vid "så mycket bättre"   Jag har ställt upp några tomtar i mitt rum också,man hinner mycket bara man har lite tempo!  

Ikväll ska jag:

Duscha

Damsuga

Städa

Kvällsfodra hästarna

gå och lägga mig tidigt

   

Av Isabella Nordquist - 15 december 2012 16:50

Hej!

Fixat en ny desig nu... gillar ni den? lite svårt att få rätt färg men det duger tycker jag   Såklart ska det vara en julheader när det är jul och bara 9 dagar kvar till jul. Beställde inget från gina igår men ska göra det ikväll. Jag har ännu inte ridit Preben men vi får se när det blir! 

Det har snöat och stormat ända sen 12.

 

imorrn åker jag och hela familjen till storstaden Stockholm för att handla julklappar plus att jag måste få nya vinterskor  

Av Isabella Nordquist - 15 december 2012 12:27

Nu har hästarna äntligen snösulor på sig och nya gängor i skorna för vi har haft lite problem med att få på broddar. Det är snöstorm men hästarna får gå ut ändå:) Maria har världens sötaste hund, en liten mops! Så himla gullig. Låter som en gris gör den oxå!
Blir inte ridning just nu men vi ska julpyssla.
Idag kommer nya julheadern upp, håll koll!

Av Isabella Nordquist - 15 december 2012 09:46

Nu åker vi till berga med hästarna. Kommer hem om några timmar och så ska jag rida ut på preben innan det här snöovädret kommer:)
3 rådjur stog precis utanför huset när jag vaknade! JÄTTESÖTA!

Av Isabella Nordquist - 15 december 2012 00:12

Ska lyssna på lite musik och sen sova, det har vart en LÅNG fredag och lång vecka! Helg nu då och 3:e advent imorrn eller på söndag;) vet inte... Längtar till prebens och min långritt imorrn, med mkt galopp. Det kommer han gilla! Godnatti :)

Av Isabella Nordquist - 14 december 2012 22:59

Preben och jag var ute på kvällsritt eller ska man kanske säga nattritt?   Bra gick det iaf. Imorrn åker vi vid 9 och skor hästarna... Så skönt det ska bli att få på sulor och kunna rida ut på mysiga långritter. 

Bara 10 dagar kvar nu till julafton!

Sitter och velar om vilken bild jag ska välja att ha på mitt mobilskal,tror det blir oboy den här gången!    


Min fina galopp allé!,fullt ös medvetslös  

Av Isabella Nordquist - 14 december 2012 17:24

Hittade en massa fina saker på stan. Det är lättast att hitta till mamma,svårast att hitta till pappa och wille behöver ju inte ha så jätte dyr sak   Köpte en fin julklapp till mig själv oxå,hehe! Morfar,monica och farmor,farfar köpte jag oxå till så bara papi kvar. 

Hästarna är intagna och stallgörat är klart. rider senare på kvällen,mysigt.   

Fin man kan va....;)

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards