Bellaaaasblogg

Alla inlägg under december 2012

Av Isabella Nordquist - 22 december 2012 23:39

Nu har vi spelat spel och klätt granen, inte världens finaste gran men det duger;)
Några paket är under granen och har skakat och tänkt på vad det kan vara. Hatar att vänta! Bara 2 dagar kvar:)
Usch vad jag vill öppna dom där paketen, bara att stå ut!
Jag är som ett litet barn, haha

Av Isabella Nordquist - 22 december 2012 18:55

Av Isabella Nordquist - 22 december 2012 10:30

Snart blir det frulle, Jag tog lite sovmorgon   Alltid skönt att vila upp sig!


Idag kommer morfar och monica och fikar så vi ska göra iordning lite mat och fixa,städa lite till för det har blivit smutsigt.... 


Rider nog senare ikväll. 


 

Börjar verkligen sakna tävlingarna nu, Funderar fortfarande på nyköping....  


Av Isabella Nordquist - 21 december 2012 20:31

Har besök hos oss nu, farmor och farfar är det som gästar   Har ätit lite och pratat och ätit lite till och Pratat. 


Red ut på preben förut och de gick superbra. pappa följde med med tiffy så hon fick sin motion och jag red iväg och travade o galoppade  


Imorrn tänkte jag ta med oboy ut i dagsljuset och filma när han gör sina små tricks. Vi övade på det idag och det gick superbra! 

Vi måste ta in granen oxå och pynta den såklart. 


 


Söta dom är, Oboy saknar Tina oxå, he told me that!



only 4 days until christmas  

Av Isabella Nordquist - 21 december 2012 15:54

Av Isabella Nordquist - 21 december 2012 10:41

Nu taggar vi ett 2 veckor långt jullov:)
fick paket av Filippa, tack så jättemkt<3

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards