Bellaaaasblogg

Alla inlägg under december 2012

Av Isabella Nordquist - 27 december 2012 16:39

Nu försöker vi oss på ett pass på banan:)

Av Isabella Nordquist - 27 december 2012 14:49

Nu är beställningen på Exklusive Horse Wear genomförd   Det blev ett tävlingspaket som innehåller ett schabrak, luva och skrittäcke! Jag valde att det skulle vara svart med guld brodyr med mitt namn på både täcket och schabraket och även  en galopperande guld häst under namnet. Ja bild kommer så fort jag har fått det men det tar väl lite tid  


Ska fota julklapparna nu när det är lite ljust och så lägger jag upp dom här ikväll.


Fina prinsessan<3  

Av Isabella Nordquist - 27 december 2012 10:11

Blev ingen träning idag:( Det är glans is på våran grusväg så mamma kom inte iväg till berga så att maria kunde slå på sko, jag mår inte heller bra och hade feber imorse.   jättetråkigt.

nu har plogaren kommit och sandat så nu kanske det inte är lika halt som förut.   


                                                           









Av Isabella Nordquist - 26 december 2012 22:28

Imorrn är det ingen sovmorgon som jag har haft nu senaste dagarna, sovit ända till 12 och varit helt slut på kvällen redan vid 11, då vet man att man inte är helt frisk    somsagt så har preben tappat sin sko på höger fram och då åker mami och jag in till berga IGEN för att slå på en ny sko. Känns som att vi åker till berga hela tiden för att slå på skor men vad gör man inte för sötisarna<3 

Jag mår mycket bättre nu så det blir hoppträning imorrn för marianne Heed. Tror preben kommer vara pigg men tar sporrarna med mig ifall. Det var tydligen många som skulle komma och hoppa. kul! 


På tisdag får jag börja galoppera på tiffy, nu var det riktigt längesen. Tiffy kommer väl vara lite lugnare än vanligt, hon blir så när hon har vilat en längre stund. 


Jag fick ett "tävlingspaket" från Exklusive Horse Wear i julklapp och kan absolut inte bestämma mig! Dom har turkos och royalblå, jag ville ha ljusblå men helt plötsligt har jag börjat tänka på svart och guld istället  confused....


Första tävlingen med preben för år 2013 är planerad. Troligtvis blir det Mariefreds dressyr tävling, LC:1 och LB:1. 

Det var nästan den enda tävlingen som fanns och mariefred är ett populärt ställe så det gäller att vara vid datorn precis när tävlingen börjar ta emot anmälningar, lite galet.  


Fick frågan om jag inte kunde videoblogga om mina julklappar och visa så istället men iår tror jag att det får duga med lite bilder och kort text;)


Ska alldeles strax gå och lägga mig så jag är pigg tills imorrn.  





Av Isabella Nordquist - 26 december 2012 19:52

coolt att ha guld på Goldfever. Vet bara inte om det passar med så mycket guld till hans färg, kanske?  

fel

Av Isabella Nordquist - 26 december 2012 17:50

Hej!

jag har inte tagit några bilder än på mina julklappssaker och det var jättedåligt ljus så jag tar bilder och lägger upp dom här imorrn istället  hoppas det går lika bra. 


glöm inte bort frågestunden, alla ni som går in på min blogg, släng in en liten  fråga/kommentar/önskemål så skulle jag bli jätteglad  


Preben och jag, 90 cm 


 Tötis!


Av Isabella Nordquist - 26 december 2012 17:01

Suck.
Preben hade tappat en sko på höger fram:( vi letade efter den men hittade den inte.
Jag skrittade en sväng på preben och nu vart jag helt slut.

Tänkte lägga ut några bilder på julklapparna så håll koll, dom kommer under kvällen:)

Oboy blev longerad idag och han är ju för söt<3

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards