Bellaaaasblogg

Alla inlägg under februari 2013

Av Isabella Nordquist - 4 februari 2013 22:09

Idag vart det lite bommar för preben, han tyckte det var kul   Vart lite jobbigt på slutet så då fick jag försöka få igång benen på han igen för dom släpa i backen...;)      Travade över 3 upphöjda bommar och sen galopperade jag över 1 bom som låg på sockerbit i varje hörn och även en oxer som stog så man red snett igenom.    Så då kunde jag rida som i ett s,  bom i hörnet, oxer snett igenom,  bom i hörnet igen. Han var så duktig så min kille!


Imorrn får han gå en tur ute i mörkret. 


Jag var tvungen att göra läxa:(  vart inte klar men det duger, får göra mer imorrn.


Tiffy ska sättas igång imorrn! äntligen    Det blir nog så att mamma får leda henne men på onsdag blir det troligtvis ridhuset, skritt o galopp.



Jag o mina friends<3 jättelängesen!

 

Av Isabella Nordquist - 4 februari 2013 20:58

 



uppdaterar senare  

Av Isabella Nordquist - 4 februari 2013 18:38

Hehe, kameran är med så kanske blir det bilder;)

Av Isabella Nordquist - 4 februari 2013 15:16

Nu är skolan slut, verkligen lång dag! Måndag och torsdag= värsta dagarna. Skolmaten var hemsk, ska hem o ta nåt mättande så kan jag fixa med hästarna sen:)

Av Isabella Nordquist - 4 februari 2013 10:51

Nu vill jag bara hem till mina gullisar, längtar till dom massor.


Måndagar är ju så hemska!

Vi fick sjunga på musiken! Haha;)

Av Isabella Nordquist - 4 februari 2013 10:00


Jag satt igår & kolla på hööks nyheter och vad dom hade fått in för snygga saker, plocka ihop en outfit med blå o rosa. Tyckte att den blandningen vart cool      




Här kommer även till hästen..  


Jag gillar schabraket, kanske skulle passa på tiffy. Hon är ju ändå tjej.. skulle aldrig tvinga på preben det schabraket! Never ever  hihi



Av Isabella Nordquist - 4 februari 2013 08:15

Hann inte blogga och fixa med bildbomben tyvärr men kanske hinner imorrn.

Hästarna är utsläppta och alla tre rullade sig:)

Somsagt är det gympa nu direkt på morgonen.

Av Isabella Nordquist - 3 februari 2013 21:45

Ska för första gången gå o lägga mig i tid, den här gången känns det som jag kanske skulle kunna klara det=)  


Gympa imorrn på första lektionen, jobbigt men man slipper köra igång tänkandet på en gång. Slutar ganska tidigt imorrn så har en liten chans att komma hem innan det är mörkt.


Tror det blir ridhuset för preben o mig imorrn. Vi har tävling i helgen, en hopptävling. Det har jag väntat på länge       På söndag åker jag o preben alltså till heda och tävlar, LC & LB , 80 & 90 cm  

Power poni<3


Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards