Bellaaaasblogg

Alla inlägg under februari 2013

Av Isabella Nordquist - 8 februari 2013 16:56






                                       

    

 

 

     

 

                               

                                     Live Your Dream

Av Isabella Nordquist - 8 februari 2013 12:52

Jag har redan slutat skolan, super bra! Tänk om det bara skulle finnas fredagar, de skulle vara en drömvärld    

Jag har redan mockat och packat höpåsar. Hästarna fick lite hö att tugga på så vart dom nöjda.


Idag blir det fredagsmys och godis<3 Först ska hästarna motineras, preben och jag tar en lång tur och sen kanske tiffy ska ridas på banan. Det får vi se.  

                                                                                  

<3 

Av Isabella Nordquist - 8 februari 2013 11:00

Den här veckan tänkte jag köra på lite musik tips   Jag har väldigt blandad musiksmak så hoppas ni gillar nån låt och kanske kan sätta dit en på er spotify lista?


Jag börjar med Taylor Swifts låt, I Knew You Were Trouble.



Sen så hörde jag att wille spela denna låt igår, Mind The Gap och Nabiha.


Och Bruno Mars! Han hahr ju så många  låtar som e helt fantastiskt bra, synd bara att jag tröttar ut dom för jag lyssnar så mycket på dom men jaja  



Den här låten kommer spelas hela sommaren! Det känns så iallafall, tänk o gå på stan i solen o käka lite glass med kompisarna. Åhh nu börjar jag längta till sommarn<3


Fick en fråga om vad jag fick musiken ifrån och det är verkligen olika... vissa hör jag på radion och tar Track ID   Andra snor jag från min brorsas spellista, det är riktigt bra uppdatering där, haha!  Så det mesta av musiken som jag lyssnar på är från willes spellista.

Av Isabella Nordquist - 7 februari 2013 21:09

Då var det fredag igen, ska verkligen bli skönt med helg   Jag älskar helgerna. På söndag är det tävling i heda på preben, LC och LB! Vi är taggade.


Idag börjar vi med ett engelska prov, sen är det No redovisning och sen förhör på tyska läxan... sen slutar jag!    

Av Isabella Nordquist - 7 februari 2013 20:52

Idag var det verkligen snöoväder, snöade massor men som tur är hann jag precis rida innan det nästan liksom började blåsa så mycket. Jag klarade mig utan det för det var minst sagt busig ponny idag    

Red ju somsagt Tiffy och fick brodda henne men annars så halkade hon inte. Kunde inte galoppera så mycket för litade inte riktigt på underlaget. Det är liksom isbana under pudersnön.  När vi klev innanför stalldörren så började snöa som pärlsocker? Jättemycket snö kom det men jag och oboy gick ut i det iaf och busade.

Tiffy bockade i galoppen och var lite små galen..   tötisen      


NU kom jag på att jag inte har lagt upp bilderna som jag fotade förra helgen. Ska fixa med dom nu.

Av Isabella Nordquist - 7 februari 2013 19:08

denna låt spelas överallt. I mina hörlurar, i skolkorridoren på radion m.m  Fastnar i huvudet så otroligt, det är nåt som bara gör att den fastnar...scream and shout, and let it all out....   ja gissa vad låten låten heter, haha.  - Scream and Shout med Will.I.Am och Britney Spears


Fastnar sååå på hjärnan men jag gillar den, mina friends går runt och sjunger på den oxå, kören!  

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards