Bellaaaasblogg

Alla inlägg under februari 2013

Av Isabella Nordquist - 12 februari 2013 08:00

Godmorgon! 


Tänkte skriva lite om hur min vecka ser ut  


Tisdag (idag): *Tiffy till veterinären *bild första lektionen  *semla-dag, kul för er som gillar det. Jag gillar inte semlor... ;)



Onsdag: *hoppträning för jane med preben



Torsdag: *Inget speciellt roligt.  *Redovisning av träningsprogram och redovisning av NO *Det är ju alla hjärtans dag då, eller jag kallar det vanlig torsdag. Hästarna kan få en extra morot så blir dom glada!  



Fredag: *Slutar jättetidigt, så skönt  *Fredagsmys pys!  *Hästarna ska tas hand om och ridas som vanligt.



Lördag: *inget speciellt då heller. Ha en bra helg!



Söndag: *Njuta av att man är ledig kanske?  

 

 

Måndag: *LOV! <3



 

Haha, ellen... 

Av Isabella Nordquist - 11 februari 2013 22:00

Jag håller på med en ny "design" och bild men läxan tog lite lång tid sså kanske kommer den nya headern imorrn istället.  


Älskar den här hästen<3 Min stjärna  

Av Isabella Nordquist - 11 februari 2013 21:41

Har pluggat nästan hela dagen...jättetrökigt men måste göra det. Har gjort klart matteläxan och skrivit min svenska uppgift om fabler. 


Hästarna fick vila idag, alla 3. Det vart för sent så jag fick hoppa över det. Istället så fick vi laga hagen för wille körde över och mosade en stolpe med fyrhjulingen när han ploga. Bra gjort wille   Nästa gång får jag köra, haha. Jag kan faktiskt köra fyrhjuling och brukar sladda banan men brukar inte ploga. Jag har inte så mycket tid. 


Ska göra sista mattetalet snart men tog en paus för det är så tråkigt med matte!   

haha, jag är så trött idag. Skrattar fortfarande åt det här:


jag- Varför bor inte kungen i stockholm


mamma- Han gör väl det?!


jag- Bor inte han i uppsala?


mamma- nej varför skulle han göra det.


Jag-  Det är nära till sjukhuset! haha


Mamma- det finns väl inget sjukhus i uppsala


Jag- jo ett jättestort!  


mamma-.....



Haha jättekul  

 


Imorrn ska Tiffy till kliniken igen och vi hoppas att hon är frisk nu. Vi vill inte behöva spruta benen igen på henne :(  så hoppas vi slipper "sprutrummet".  

Av Isabella Nordquist - 11 februari 2013 15:28

Eftersom vi hade elevensval dag idag så fick jag sluta nästan en hel timme tidigare! Jättebra med en elevensvalsdag för då kan man göra klart lite saker, gjorde matteläxan oxå    


Hästarna ska skrittas idag och ska alldeles strax gå ut och mocka.


Ikväll fixar jag nog lite med en ny header, min kompis ska berätta lite och så. Hon är jätteduktig på att göra designer och header bilder!    

Av Isabella Nordquist - 11 februari 2013 11:59


Har lunchrast just nu, börjar om några minuter. Slutar lite tidigare idag tror jag, hoppas jag   


Idag ska preben skrittas och bli av med träningsvärk ifall han fick det igår.


Bild på mig när jag var liten, fiiin!


Någon som vet nåt om nån som heter La Fontaine?...

Av Isabella Nordquist - 11 februari 2013 07:30

Jag är uppe! Idag var jag bara tvungen attt bestämma mig för -nej, nu går jag upp-  och jag kom upp   Skulle mest av allt vilja gå och lägga mig igen...  Vaknar till snart och det blir bättre om jag får nåt i magen oxå. 


Igår skulle jag fixa med headern och då hittade jag inte den jag brukade ha så nu är den inte alls bra. Jag får fixa en ny eller leta efter min förra ikväll istället. Ni får stå ut att den ser ut som den gör idag.


Idag är det elevensval. Det betyder att eleven får välja själv och alla lektioner är blandade med , 7:or, 8:or och 9:or. Jag o cissi ska öva till tyskaprovet för då slipper man plugga till det hemma så mycket, ska göra träningsprogrammet klart oxå. 

Det blir nog inte så sega lektioner trots all  

 


Preben är så fin, jag är så glad att jag har han<3  

Av Isabella Nordquist - 10 februari 2013 22:57

...min header bild, det får vara så nu. Jag måste sova, börjar bli trött, Hejdå  


Ska upp extra tidigt imorrn för att vi har speciell dag i skolan imorrn..  

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards