Bellaaaasblogg

Alla inlägg under februari 2013

Av Isabella Nordquist - 17 februari 2013 13:23

Fotade somsagt bilder på våran katt Sara imorse. Tog lite tid då hon inte rikigt ville sitta still utan ville mest busa  . 


Fotograf: Bella

Kamera: Lumix..

Motiv: Sara    


 


 


 


 


 


 


 


 

 











 

 





 

 




 

 




 

 




  

 

 

 

 

Av Isabella Nordquist - 17 februari 2013 13:19

På morgonen har jag hållt på o fotat vår katt sara, bilderna blev förhoppningsvis bra  Dom håller på att laddas upp så kolla in här igen om några minuter så är nog bilderna uppe. 


Ni får ett smakprov  

Av Isabella Nordquist - 17 februari 2013 10:38

Godmorgon!

Tog en lång sovmorgon idag. Behövde sova ut lite så det var skönt:)

Om bara någon timme ska jag åka iväg med hästarna till hungas ridhus.

Ska käka lite frulle nu, magen kurrar... eller nej det var tydligen bara katten som har lånat mer än halva min säng;)

Av Isabella Nordquist - 16 februari 2013 22:11

Den här söööta filmen är gjord av www.isabellberglundd.blogg.se    Tack så jättemycket  

Av Isabella Nordquist - 16 februari 2013 20:51

Mamma o jag har vart ute nu, jag red barbacka på Tiffy och mamma fick gå med oboy. Oboy var faktiskt riktigt lydig idag och drog inte så mycket som han brukar göra   Tiffy var snäll hon oxå, men det är tur att man har bra balans     


Min älskling... Du gör mig alltid glad o får mig att le,  jag kommer alltid till dig när jag är sur eller ledsen. Jag söker tröst hos dig.... Du vet att jag älskar dig!  Du o jag, 4-ever 2-gether <3

Av Isabella Nordquist - 16 februari 2013 19:24

Ätit lite mat nu och ska ut o gå en promenad med tiffy och Oboy    

Av Isabella Nordquist - 16 februari 2013 16:25

Jag har bestämt att jag ska göra en " 15 dagar". Så varje dag kommer jag lägga upp nåt speciellt som t.ex mitt favoritställe m.m Ja ni får vänta o se så förstår ni    Vi börjar imorgon, ska förbereda lite till det...


Snart ska hästarna in.  

Av Isabella Nordquist - 16 februari 2013 15:10

Ja, om man är lite små busig och har ett morgonhumör som jag har så får man inte alltid det man vill.   Jag fick inte åka till ridhuset idag, buhuu!   Haha....


Jag fick rida preben ute själv istället, mamma ville inte skjutsa.


Det här börjar bli lite tjatigt nu men ni skulle sett preben idag! Asså han är otrolig. Så himla glad och en riktig piggelin.  Vi har ökat på kraften lite och jag tror att det är därför han är lite piggare nu och att hans kondis har blivit bättre. 


Jag red lite på fältet i djupa snön men sen tog jag galopp o trav på vägen. I galoppen så hade han sånt tryck från bakbenen men endå så är han inte stark eller dragig på nåt sätt. Han är alltså pigg utan att lägga sig på i handen.

Riktigt duktig ponny!   

 

 Min fina prinsessa ska ridas ikväll.    Jag saknar hennes språng och hennes vilja över hindrena. Hon är otrolig hon med!  

 

IŽm not giving up on you <3










Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards