Bellaaaasblogg

Alla inlägg under februari 2013

Av Isabella Nordquist - 22 februari 2013 12:53

Nu kommer ni säkert bli jättechockad över vart mitt favoritställe är! Neeej.. mitt favoritställe på hela jorden är såklart i stallet, bredvid min prinsessa och dom andra 2 prinsarna<3  Jag älskar att vara där nere i stallet och det påminner mig om att jag måste gå ner nu och fixa med dom 



Jag hade tydligen inga bilder på stallet, det får bli nån annan gång. Ni får bilder på dom sötisarna som står i stallet i stället.          

 

 

 

Hörs sen!

 

Av Isabella Nordquist - 22 februari 2013 11:18

Idag fick jag en riktig sovmorgon. Nu är jag redo för sista dagen på lovet  


Har vart ute o klappat på hästarna lite och alla 3 stog och halvsov. Sötisar!


Nu inväntar jag svar från farmor för jag vill veta när hon slutar. Tänkte att dom kanske ville vara ute med mig lite senare. 


Idag ska alla hästar ridas, preben ute på vägen, tiffy på banan, oboy på banan oxå.  

Jag ska packa till tävlingen på eftermiddagen.

Imorrn är det ju tävling i Ekenryttarna, ligger nånstans i norrköping. Preben och jag ska hoppa LC & LB  


haha, den här bilden asså. Min älskling <3

 

Av Isabella Nordquist - 21 februari 2013 23:19

Hej!

Det har varit ganska dålig uppdatering idag men har haft fullt upp. Vart iväg och gått,gått och gått lite till  

Imorrn är det sovmorgon. 

Jag är väldigt trött nu så måste sova. 

 

Godnatt  

Av Isabella Nordquist - 21 februari 2013 19:52

Sitter o kollar på Xl galan. Det är första gången jag kollar på friidrott live ;)

Av Isabella Nordquist - 21 februari 2013 18:22

Shit vad kallt det e ute. Det blåser massor verkligen och nu sitter jag på pappas kontor och vi ska skriva ut lite papper. Sen tror jag att det blir mat på någon restaurang kanske?

Hoppas det har gått bra för farmor o farfar att ta in hästarna :) jag tror det, jag har ju så snälla hästar<3

Hittat massa snygga mobilskal här i Stockholm oxå, guldiga! Har däremot inte köpt nåt men jag kan beställa på nätet.

Hööks sakerna har kommit, fick ett mejl under dagen så kanske hinner vi hämta ut dom imorrn:)

Nu ska jag kolla hur det går att skriva ut papprena.

Jag o Tina i dressyrlaget för nåt år sen, så fiin! 2 starter,4 rosetter<3

Av Isabella Nordquist - 21 februari 2013 16:19

Av Isabella Nordquist - 21 februari 2013 14:30


Dags för dag 5  - 9 saker om mig o en bild.



1. Jag kan absolut inte se när någon pratar med mat i munnen o så ser man liksom maten som han/hon tuggat. Fyyy, jag byter oftast plats då för jag tappar matlusten helt. Petigt, njaa kanske...  men håll med om att det är riktigt äckligt.


2.  Jag Älskar att tävla med mina hästar. Det är på tävlingarna man ser resultatet av all träning som man gjort hemma 



3.  Ibland kan jag ha massa ideér och tankar om vad jag ska skriva här på bloggen och sen vips så kan alla bara försvinna. Sen när man har gått ifrån datan så kommer ideérna tillbaks igen    


4. Om ni kommenterar nåt så kollar jag alltid in på eran blogg. (om ni har nån förstås ;)


5. Jag tycker det är kul att hålla på med filmer, header, collage, texter m.m Vet inte varför men på nåt sätt sitter jag mer frivilligt och gör filmer, collage...  Om ni vill ha nån film, header m.m så är det bara att kommentera   Utseendet blir dock på amatörnivå för jag är inte så duktig, träning ger färdighet.


6. Jag är nöjd med min klass som jag går i nu. Den gamla som jag hade gått med i 7 år började att gå mig på nerverna..... de va inte såå farligt men man känner folk väldigt bra när man har setts så många dagar i så många år.


7. Jag är lite mörkrädd   jag gillar heller inte att vara ensam hemma...


8. Tycker synd om folk som har dåligt självförtroende som gnäller och hackar ner på sig själva hela tiden. - Man får vara som man är när man inte blev som man skulle-  Så lyder ett ordspråk som jag tycker att man ska ta åt sig. Och vem har sagt att vara perfekt är en bra sak..?  


9. Jag ÄLSKAR pannkakor<3

   

Av Isabella Nordquist - 21 februari 2013 12:08

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards