Bellaaaasblogg

Alla inlägg under februari 2013

Av Isabella Nordquist - 23 februari 2013 16:10






Min träningsoutfit måste vara att ha marinblå färg på schabraket, tröjan, lindor m.m   Marinblått passar både till fuxar, bruna, svarta, vita hästar.

Jag tycker om det helt enkelt   



  

 

 

    


     

Av Isabella Nordquist - 23 februari 2013 15:54

Nu har vi kommit in från stallet och jag har hunnit sätta mig ner ordentligt och även hunnit läst några bloggar innan jag kom på att jag skulle blogga.   


Det kommer mer inlägg senare om själva tävlingen för tänkte skriva lite noggrannare men först måste jag bara vila lite! Mamma har redan somnat  

 

Ritterna är filmade dom kommer upp på bloggen ikväll. Den här gången blev det det inte mkt bilder utan det blev bara en enkel film.


Kanske kommer fixa med designen oxåför är inte så nöjd med själva utseendet på bloggen. Jag gör det om jag hinner o om jag

orkar.


Jag kan säga i förhand att det inte blev nån placering idag men 2 nollor och röjjar preben kom fram. Busungen<3

 



Av Isabella Nordquist - 23 februari 2013 07:50

Sitter i bilen nu och har kanske 40 min kvar. Sen när vi kommer fram får vi skynda oss lite för att vi kanske är lite sena.

Preben gick rätt in i transporten så han verkar taggad:)

Av Isabella Nordquist - 22 februari 2013 22:01

Snart är det sovdags för min del. Måste vara pigg imorn för att kunna prestera   Vi åker halv 7 redan så det gäller att alla saker är packade och redo så man inte glömmer nåt. Men jag tror att jag har fått med mig allt. 

Startar sent i båda klasserna och det var många anmälda, många för att det är så tidigt på säsongen. 

Kameran är med så mamma kommer säkert filma båda klasserna.


Imorrn är det alltså Ekenryttarna som gäller. LC & LB ska vi hoppa. Målen under ritterna kommer imorgon.


Jag bloggar mer under dagen, u know that!


 



Statistiken är på topp!  Ni har slagit besöksrekord för denna månad.

Av Isabella Nordquist - 22 februari 2013 21:15

Av Isabella Nordquist - 22 februari 2013 17:09

Farmor o farfar kom ut och höll mig sällskap. Väldigt snällt av dom   Jag ville ha lite sällskap idag för jag kände på mig att det var pigga hästar som skulle ridas idag.


Jag började med Tiffy. Jag red henne på banan och fick försöka få henne lugn för hon var verkligen jättepigg. Idag var hon faktiskt väldigt mjuk och lösgjord från början och hon lyssnade när jag  satt emot med magen och då fick hon ett mycket luftigare steg. Ibland sprang hon ifrån och vart lite stressig men annars så var hon fin. 

Tiffys högergalopp var riktigt balanserad men avbrotten gick inte så bra för att hon var så pigg men det är kul att hon är pigg och glad  



Preben red jag ut på vägen. Det var lite halt fast vi hade broddar så man fick hålla ner tempot lite vilket inte var lätt för han var lite små busig. Det här var första gången han var Såå pigg som han var. Han såg oxå spöken överallt och allt som gick att se läskigt ut var jätteläskigt. 

En pigg o busig preben, vad mer kan man önska när man ska iväg och tävla imorrn  



Jag har inte packat sakerna än så jag får göra det efter maten


Nu ska jag fixa lite små saker med designen. Det är många timmar kvar av dagen och vi har redan satt besöksrekord!  Jättekul att det är så många som kikar in här.


 

Smile and be happy<3

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards