Bellaaaasblogg

Alla inlägg under november 2012

Av Isabella Nordquist - 10 november 2012 12:55

Har valt ut några av MINA favoriter från Hööks, Dom har mkt bra saker men har bara tagit dom BÄSTA av dom BÄSTA  


1:

Stalltäcke "Fairytale",jätte gosigt och Bra passform.






2:

Fodrade ridstövlar,har inte dom här men dom ser varma ut. mkt bättre att träna i på vintern än mina tretorn som tårna blir som isbitar i ;)

Kanske får bli nästa inköp-....


 







3:

Ridkavaj "exclusive" . Smutsen fastnar inte,jätte skön Och BILLIG!!


   






4:

Nyaste inköpet,schabrak med en häftig färg,inte vanlig ljusblå eller marinblå utan en fin blandning:)


 





5:

Blankt träns som jag har till preben och det bara glittrar när det är på+det är fin fint pannband på


 





6:

Ridhandskar,det här är dom enda som fortfaarande INTE har gått sönder. alla brukar gå sönder i fingrarna men inte dom här. supermaterial!







7:

Schabrak som jag OFTA tävlar i,finns med matchande luva oxå.

Ska tävla med det imorrn;)


    





8:

Sporrar,finns i blått och rött. jag har dom i blått:) fast används inte så jättemkt för jag behöver inte det på Preben eller Tiffy, kanske ska ha sporrar på preben senare men han blir ju lite laddad på tävlingsplatsen så jag måste ha väldig kontroll på mina fötter då;) 








9:

Sporremmar med en liten stjärna på,lite roligare än bara vanliga svarta


   





10:

Hjälm och stövelväska,har inte den men verkar smidig 


 





12: 

 Vit skjorta som är svalt material och är bra på sommar tävlingar:)






13:

Skärp med strasstenar,lite extra om man gillar att ha saker som glittrar ;)



   

Det var mina absoluta favoriter från hööks, gå in på deras sida  www.hooks.se       :D










Av Isabella Nordquist - 10 november 2012 12:25

Hej!

Alla hästar är ridna redan,fick hjälp av mamma så då gick det lite fortare.


Preben red jag ut till soptunnorna och sen på banan och gjorde lite tempoväxlingar och formen:)han verkade taggad



Tiffy skrittade jag fram i skogen och mamma följde med med OŽboy och sen bommar på banan och hon har blivit väldigt mjuk i början och sluten av passen,nu är det mitten av passet som man börjar kräva lite av henne so hon blir lite emot;)


Har gjort ett tidsinställt inlägg som kommer upp här på bloggen kl.13.30, så kika in då så får ni se    

Av Isabella Nordquist - 9 november 2012 20:21

Är och handlar ,jättekul ;)
Blev ingen ridning idag ,vi åker till hunga imorrn istället

Av Isabella Nordquist - 9 november 2012 17:37

Det är ju fredag idag och jag måste säga att jag är lite besviken på matteprovet,gick inte alls bra. Jag brukar alltid ha lätt för matten.

Men men , nu är det helg och gjort är gjort. Det är bara att ta nya tag.

Ska åka iväg med tiffy sen och preben får vila,Oboy också

Längtar massor till tävlingen!
Preben vart så fin nu när han är nyklippt:)
Hästarna är fortfarande ute ,dom får komma in om några minuter.
Är lite fredags trött idag men det går över när man kommer ut till hästarna som står med spetsade öron framåt och tigger om godis;)

Ska kolla på x factor idag ,om iag hinner hem såklart.
Inte så jätte många kvar nu tror jag. Jag har inte så bra koll

Av Isabella Nordquist - 9 november 2012 15:34

Matteprovet gick jättedåligt, alla tyckte det var svårt och jag tyckte ändå jag hade läst på.

Det är mockat och hårt på banan så jagväntae tills mamma kommer hem så åker vi till hunga :)

Av Isabella Nordquist - 9 november 2012 08:24

Hej alla glada! Jag som skriver heter Ebba och jag har bloggen hejallaglada.bloggplatsen.se tillsammans med våran vän Ellen. Just nu gör jag inget utan jag o Bella sitter och tittar på folk. Vi börjar om 10 min. Det skulle vara jätte snällt om du skulle vilja kolla in våran blogg!

Kram Ebba <3

Av Isabella Nordquist - 8 november 2012 21:03

Nu klipper mamma o pappa preben,svårast på halsen nära huvudet men annars verkar han ha skött sig ;)

Jag hat longerat Oboy och han busade runt i galoppen ;)

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards