Bellaaaasblogg

Alla inlägg under november 2012

Av Isabella Nordquist - 12 november 2012 21:58

Ikväll har jag fixat med skalet!:)
Jag skrev Tina <3 med konstiga pärlor och lite tejp ;)

På bilden ser texten ut att va lite Guldig men den är silvrig egentligen:)
Ska Snart gå och lägga mig så godnatt

Av Isabella Nordquist - 12 november 2012 20:32

......att rostbrödet som det står "Storform" på, är så otroligt litet!!!
Var bara tvungen o säga det.haha:)

Av Isabella Nordquist - 12 november 2012 19:34

Tiffys ridpass blev en barbacka ritt på banan,hon är så fin när man rider barbacka. Hon blev lite pigg o busig i galoppen och efter det så vart hon lite springig i traven men annars så är jag jättenöjd :)

Spolade av benen på alla hästar och sen leddes preben o Oboy

Tänkte kolla på film om jag hittar nån bra ;)

Av Isabella Nordquist - 12 november 2012 17:05

Sötis !!!

Av Isabella Nordquist - 12 november 2012 16:16

Höpåsarna och mockningen är redan klar,jag gjorde det på direkten så har man det roligaste klart:)
Nu ska jag in o byta om sen ut igen

Av Isabella Nordquist - 12 november 2012 12:55

Hej!
Har lunch rast ,vi fick jättelång rast!
Har elevens val idag och har bara matten kvar!:)

Av Isabella Nordquist - 12 november 2012 07:25

När jag vaknade upp idag trodde jag att det var fredag! Sen kollade jag på telefonen o så står det Måndag 12 november;(

Ska försöka kliva upp nu ur sängen men skulle kunna stanna i varma sängen hela dagen !:)

Idag är det elevens val, vi får se vilka lektioner man får plats i,men slutar samma tid som vanligt

Preben får vila idag ,kanske skrittas.
Tiffy tänkte jag nog tids barnacka på banan idag.
liite läxor måste göras oxå,som vanligt ;)

Nu måste jag gå upp annars kommer jag för sent

0+0

Av Isabella Nordquist - 11 november 2012 18:31

Hej!


Preben var jätteduktig idag,vi var nolla i båda klasserna men han var mkt bättre i andra klassen. Pigg o Glad var han och i första klassen var jag väldigt försiktig med att han inte skulle riva så det blev lite för lågt tempo men inte jätte segt.


andra klassen som var LC+5 (85 cm) var han piggare och jag fick inte tillbaka han tillräckligt mkt så då hann jag inte svänga men det blev precis utanför placering tror jag:)


Vi behöver helt enkelt få lite mer träning och tävla mera.

han är som 2 olika hästar,hemma är han den lugna och snälla hästen,       borta på tävlingsplatsen är han den pigga o lite busiga hästen     


Jag har kollat om det finns nån pay and jump och det fanns nån i södertälje i början av december.  ska leta lite till.


Morfar o monica var och kolla,kuuul!


filmer kommer så håll koll!:D  

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards