Bellaaaasblogg

Alla inlägg under november 2012

Max

Av Isabella Nordquist - 3 november 2012 14:21

Äter lunch på max

Av Isabella Nordquist - 3 november 2012 12:12

Nu har jag väntat LÄNGE på resultatet, men vi klarade det!
Vi kom till finalen
De vart noll fel och 51,5
Ganska dåliga stilpoäng men det blev en 10:e plats av 33 starter så det var bra ändå

Imorrn är det omhoppning och då ska det gå fort ;)

Nu är det 5,6 och 7-åringarnas final :)

Av Isabella Nordquist - 3 november 2012 06:42

Sitter i bilen på tävlingsplatsen och äter frulle:)
Tiffy står oxå o äter sitt Hö, idag är vi tidiga hit.
Men vi fick frukost av hotellet som dom hade gjort i ordning, vi beställde väckning till halv sex så vi kom upp i tid;)

Ska gå o knoppa tiffy snart

0+0

Av Isabella Nordquist - 2 november 2012 21:39

Hej!

Tiffy var pigg idag,lite små busig;) Jag fick inte riktigt tillbaka henne mellan hindrena så då kom vi nära men annars så var hon duktig+att hon landa i rätt galopp VARJE gång! det brukar hon aldrig göra.

Nu har vi ätit lite mat,kom inte till hotellet förrän 9,jättemånga klasser.

imorrn hoppar jag första klassen så då blir det tidigt,vi ska ju ändå upp och fodra morgon till tiffy.

Det e stil imorrn så det blir knoppar och fin ridning         


Film från dagen: http://www.youtube.com/watch?v=qpbAOJxTMGA&feature=youtu.be





Av Isabella Nordquist - 2 november 2012 15:24

Är klar,det är paus nu och sen C & D:)
Vi har vart här jätte länge nu men tiffy står snällt i sin box.
Ska heja på Zabine snart,hon är här o hoppar SM på sputnik :)

Av Isabella Nordquist - 2 november 2012 09:47

Mamma har ett "krav" på mig att (kom hon på för några sekunder sen)om jag ska få åka runt på tävlingar och det så måste jag lära mig mera geografi;) haha det kommer ju hända!

Men jag vet att nu åker vi förbi Vättern och den är lång o smal och så har den en ö som heter visnings ö!
I närheten så finns det en stad som heter Gränna och där gör man polka grisar!!!:)

Av Isabella Nordquist - 2 november 2012 07:13

Godmorgon!
Nu har vi åkt i ca. 40 min, käkat lite frukost här i bilen:)

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards