Bellaaaasblogg

Alla inlägg under november 2012

Av Isabella Nordquist - 11 november 2012 15:01

Prisutdelning för D-ponnyer är det nu, preben var super duktig!:) <3

Av Isabella Nordquist - 11 november 2012 08:38

Ja nu är vi i bilen påväg mot nyköping,preben gick in i transporten på direkt så han är nog taggad;)
Det regnar,tur att tävlingarna är inomhus!!!


Fina hästen!

Av Isabella Nordquist - 10 november 2012 22:18

Klockan är ställd och sakerna framme så nu säger jag godnatt !<3

Av Isabella Nordquist - 10 november 2012 20:26

Preben står nu fin och borstad i stallet:)
Imorrn åker vi ca. 8.00 härifrån , lite sovmorgon får vi .
nyköping är ju så nära, jag har vart där 4 gånger (det blir 5:e imorn),bara vart där med Tina faktiskt.
Varje gång så har jag kommit hem med en blå-gul rosett ;)

Av Isabella Nordquist - 10 november 2012 17:19

Hallo!
Nu är skåpet packat, rummet städat och snart är maten klar!

Skåpet var väldigt tomt ,förra helgen var skåpet proppat med saker men idag är det bara halv fullt ;)

Ska ta in hästarna nu så hejdå

Av Isabella Nordquist - 10 november 2012 17:01

Hallo!
Nu är skåpet packat, rummet städat och snart är maten klar!

Skåpet var väldigt tomt ,förra helgen var skåpet proppat med saker men idag är det bara halv fullt ;)

Ska ta in hästarna nu så hejdå

Av Isabella Nordquist - 10 november 2012 16:36

Hallo!
Nu är skåpet packat, rummet städat och snart är maten klar!

Skåpet var väldigt tomt ,förra helgen var skåpet proppat med saker men idag är det bara halv fullt ;)

Ska ta in hästarna nu så hejdå

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards