Bellaaaasblogg

Alla inlägg under november 2012

Av Isabella Nordquist - 15 november 2012 12:19

Haha jag fick ut fysik provet, jag trodde att det skulle gå bra;) jag fick 16,5/26
Jättedåligt


En i min förra klass har blivit påkörd av en bil,vet inte riktigt men det går rykten om det:(


Nu vi lektion,


chao

Av Isabella Nordquist - 14 november 2012 23:02

Hej!
Kollat på Sverige-England och Sverige vann såklart;)
Zlatan gjorde alla 4 mål, dom andra var jätteduktiga oxå såklart men hur lyckas man!!
Jag ska sova nu, sov gott & dröm sött

Av Isabella Nordquist - 14 november 2012 19:29

Hej!

Båda hästarna var fin idag,tiffy var pigg och preben var samarbetsvillig som vanligt. 

Om man får preben att tycka det är roligt så blir han piggare och  när han jobbar på med bakbenen och får lite lyftigare steg så är han som en dröm att rida:)Tog även lite bommar med han och han snubbla inte över dom en enda gång! jätteduktigt.


Tiffy gjorde jag galoppombyten och hon bara flyger över nu och byter i båda varven utan att sparka så man tappar balansen;)  Hon var fin i formen annars, gäller att få under bakbena och att hon inte blir för framtung och att hon blir lätt i handen. Hon var jättepigg idag,roligt


har duschat och ska kanske öva engelska glosor om jag orkar. de blir nog tv istället  

N  

Av Isabella Nordquist - 14 november 2012 10:47

Fråga:
Var köpte du ditt skal?:)

Svar:
Från case app:)

Av Isabella Nordquist - 14 november 2012 07:47

Onsdag idag då.
Tycker måndagen och tisdagen gick så fort så vi får väl hoppas det blir en rolig dag med roliga lektioner:)

Bara en liten sak jag stör mig på och flera andra stör sig på, det är en lärare för "sär barnen" i vår klass . Han skriker och klappar händer,hoppar runt ,sjunger,gör High five och massa andra jobbiga saker! Blir så trött på han

Igår frågade vi om han kunde försöka vara lite tystare men då kolla han bara på oss som vi var helt dumma i huvudet och sa
-nej det kan vi inte ,vi jobbar såhär!
Jättedrygt svar , om inte hela matsalen skulle vart proppad med folk skulle jag skrikit tillbaka,han är inte helt smart.
Jag måste fått typ sämsta handledarna!

Tur att man har världens snällaste o sötaste kompisar!

(Vi får tillbaka matte och no provet på torsdag)

Av Isabella Nordquist - 13 november 2012 22:08

Hej!

jag håller på med headern och det är minst sagt RÖRIGT!


kom hem från farfar ca. kl 8.

Hann göra läxan och hästarna fick vila. nu måste jag fortsätta med headern;)  

Av Isabella Nordquist - 13 november 2012 15:40

Hej!
Skoldagen gick jätte fort,kollade på film 2 lektioner och sen teater på engelskan:)
Nu är det mockat och hästarna är intagna ,fick hjälp av farfar så det gick fort
Nu ska jag fira farfar ;)

Jag tif med läxorna så kan jag läsa på lite

Av Isabella Nordquist - 13 november 2012 08:11

Idag är det kallt,frost på marken men endå så är det sol så det blir kanske varmare :)
Det var fryst på banan men vi får väl se vad jag hittar på..

Efter skolan åker jag hem och mockar ,fixar och sen åker jag till farfar för han fyller år idag!
Grattis farfar:)

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards