Bellaaaasblogg

Alla inlägg under november 2012

Av Isabella Nordquist - 21 november 2012 08:13

Skolan nudå! Ikväll ska jag försöka ladda upp videoklipp som man kan klicka på bara och sen så spelas det;)

Hehe Filippa fick stå för bilden

Av Isabella Nordquist - 20 november 2012 21:27

Tänkte skriva om passen med hästarna.

Tiffy:

hon var fin,som vanligt. Hon har blivit SÅÅ mkt bättre nu än förut. mkt finare och mer samarbetsvillig sen måste jag erkänna att det är tråkigt att rida på banan så mkt som jag måste göra men hon har själv satt sig i den situationen så hon får skylla sig själv  haha!  Men enda sen vi tog ut tandläkarn har hon vart jättefiin och man undrar lite om det var tandläkarn som gjorde det eller om jag/hon förstår varandra bättre och jag är kanske lite lugnare och har mera tålamod. 

de negativa är att hon har börjat sparka.jag får en smäll i ryggen varje gång och ibland känns det som ryggen trycks ihop.... hihi.  Men ibland är det för att jag håller ihop henne för mycket men annars så gör hon det bara för att hon är ett STO!




Gammal bild,typ första dagarna jag hade henne. vilken min.........






Preben:

Preben blev longerad och han var jättebusig. Springer på som en galning i traven med öronen spetsade framåt och ryckte till ibland för lite spöken i skogen;) Han bockade o busade i galoppen men som tur var så gick han inte omkull utan han är stadig! Min fina kille.  














nu ska jag snart sova så natti natt!borsta tänderna ska jag också göra                 

glöm inte bort frågestunden bara!! kommentera vilket inlägg som helst och så svarar jag i ett inlägg när det har blivit några frågor:)



     

Av Isabella Nordquist - 20 november 2012 19:07

Snart kommer pizzabudet, asså mamma;)
Nätet funkar inte men jag hoppas det funkar att mobilblogga:)

Av Isabella Nordquist - 20 november 2012 14:57

Ja bussen kom inte idag , den åkte inte förbi där vi bor men farfar kunde hämta :)
Är påväg hem nu iaf och jag ska rida o stallet ska fixas

Av Isabella Nordquist - 19 november 2012 19:43

Hej!
Tiffy var jättefin. Tog några språng med henne och Gud så pigg hon var, piggelina!
På slutet var hon super mjuk och så fin, ja är nöjd med passet alltså;)

Out

Av Isabella Nordquist - 19 november 2012 16:05

Hej! 

Blev nästan klar med hela matteläxan men jag behöver lite hjälp så jag går ut till stallet och fixar.

Det hade tinat på banan så jag tänkte nog ta några språng med båda hästarna.     

Av Isabella Nordquist - 19 november 2012 14:52

Hej!
Har tråkigt men vi kör på en frågestund tycker jag!
Hoppas ni har nån fråga

Ni får fråga allt mellan himmel o jord;)

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards