Bellaaaasblogg

Alla inlägg under november 2012

Av Isabella Nordquist - 19 november 2012 09:54

Hej!
Sitter i skolan, vi har haft gympa.
Typ hinderbana var det.:)
Idag vet jag inte vad jag ska göra med hästarna, det såg ganska fruset ut på banan men det kanske blir mjukare för solen är framme!
Båda hästarna har gått sen onsdags och det är hårdträning för dom;D
Jag hoppas att det tinar upp på banan, hinner inte ut innan mörkret,
Efter skolan går jag till farfar o gör läxor.

Av Isabella Nordquist - 18 november 2012 22:22

Helgen har gått fort! men ändå har jag hunnit kolla på bio,ridit,vart med filippa och bakat o lite annat oxå:)

vi åkte till hunga med hästarna idag,båda var jättefina och jag övade kondition med båda. 

ska nu borsta tänderna och sen gå o lägga mig.    

HEHE kolla min min!








Av Isabella Nordquist - 18 november 2012 22:20

 

Av Isabella Nordquist - 18 november 2012 22:07

 

!

Av Isabella Nordquist - 18 november 2012 15:27

Filippa har åkt hem nu och jag städar rummet! Bara lite städning kvar sen går jag ut till stallet i det fantastiska vädret;)
Filippa hjälpte mig att rida ut tiffy igår, båda hästarna var mer än glada att få komma ut i skogen och galoppera lite:D
Idag blir det banan för båda och kanske hoppning med preben?
Nu måste jag fortsätta med städningen

Ni får en action bild på mig och preben

Av Isabella Nordquist - 17 november 2012 16:48

Hej!
Ska åka och kolla på bio nu med Filippa , det blev skyfall!
Vi tänkte gå på twilight men det är ju 15 års gräns och liten risk att säga att man är femton!;)

Nu

Av Isabella Nordquist - 17 november 2012 14:43

Nu:

Av Isabella Nordquist - 17 november 2012 14:36

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards