Bellaaaasblogg

Alla inlägg under november 2012

Av Isabella Nordquist - 29 november 2012 08:11

Det har kommit lite snö nu iaf:)

Av Isabella Nordquist - 29 november 2012 07:47

Vilken talang man har! Vi spelar keyboard i skolan och då letade jag efter det och hittade inte men igår hitta mamma vårt gamla keyboard. Jag letade upp noter och sånger så nu kan jag spela blinka lilla stjärna och en annan sång som vi ska spela i skolan, vet inte vad den heter;) tänkte lära mig nån julsång oxå, igår hittade jag ingen lätt men nån måste de ju finnas:)
Åker till skolan alldeles strax
Imorgon åker vi till Globen, wiihoo:)

Av Isabella Nordquist - 28 november 2012 22:32

Fick den här av Ellen, haha snäll hon e;)

Av Isabella Nordquist - 28 november 2012 22:29

Fick den här av Ellen, haha snäll hon e;)

Av Isabella Nordquist - 28 november 2012 22:29

Fick den här av Ellen, haha snäll hon e;)

Av Isabella Nordquist - 28 november 2012 18:55

Idag blev det vila för alla hästarna. Jag tog in hästarna och mockade sen och fixade allting. jag fick spola av benen på oboy och så gick jag i blåst och regn med tiffy! härligt.    otroligt att det bara är 25 dagar kvar till christmas!  Och det är bara 1 dag och sen åker jag till Globen,vi åker på fredag för då tror jag att det var mest hoppning,tycker det är segt att kolla på dressyr;)  Det är MÅNGA lärare som är sjuka så vi har vikarie på det mesta och då slipper vi läxor! skönt.


Har lite dålig inspiration om vad jag ska blogga om så kan inte ni kommentera på nåt inlägg om vad NI vill läsa om så kan jag skriva o göra ett inlägg om det     Kommentera mkt nu så får ni läsvärda inlägg,lovar att jag kommer ge er svar! 


Ikväll blire nog ett träningspass med mamma i vardagsrummet;)


 

Av Isabella Nordquist - 28 november 2012 16:15

Precis klivit av bussen och gett hästarna Lunch,alla var jättehungriga. Jag är oxå lite hungrig så ska ta nåt att äta innan jag går ut till stallet igen   

tyska provet gick jättebra! Jag kände mig säker på alla frågor utom 1 ynka fråga. Jag har säkert nåt annat fel men annars så tror jag verkligen att jag kommer få högt Betyg;) Dagen gick fort och det har varit dåligt väder HELA dan.

Mörkt och kallt o regnigt,värsta vädret så därför får preben vila.  tiffy och oboy får väl stå ut med att gå en promenad i regnovädret.;(


 

Om bloggen

 

Hej! Jag heter bella och fyller 14 år iår. På min blogg får du mest läsa om min och mina hästars utveckling och kämpan mot dom högsta klasserna. Ni får även läsa om skolan,musik, tips m.m  

 

Jag har tävlat upp till LA i hoppning och dressyr och har just nu 3 hästar.

 

Hoppas du kollar in här igen! 

 

 

OŽboy

 

 

Tiffy

 

Kategorier

Senaste inläggen

Blogginlägg


Ovido - Quiz & Flashcards